Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Назва: | Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання |
Інші назви: | Problem - based learning as a type of interactive learning |
Автори: | Стовпник, Наталія Миколаївна Stovpnik, Natalia |
Ключові слова: | інтерактив interactive метод method технології technologies вища школа high school пізнавальна діяльність cognitive activity проблемне заняття problem lesson дидактичний процес didactac process |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Стовпник Н. М. Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання / Н. М. Стовпник //Світові виміри освітніх тенденцій: науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІІ Міжнар. наук-практ. конф., 24 квітня 2020 р. : тези доп. – К. : НАУ, 2020. С. 36. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто, що проблемне заняття - це надзвичайно продуктивний спосіб здобуття знань студентами - іноземцями. Вони стають дослідниками, творцями. Головна функція проблемного заняття - розвиток творчого мислення. In the abstracts it is considered that the problem lesson is an extremely productive way of acquiring knowledge by foreign students. They become researchers, creators. The main function of the problem lesson is the development of creative thinking. |
Опис: | проблемне заняття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Конференція НАУ 2020.docx.pdf | 100.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.