Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Назва: Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання
Інші назви: Problem - based learning as a type of interactive learning
Автори: Стовпник, Наталія Миколаївна
Stovpnik, Natalia
Ключові слова: інтерактив
interactive
метод
method
технології
technologies
вища школа
high school
пізнавальна діяльність
cognitive activity
проблемне заняття
problem lesson
дидактичний процес
didactac process
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Стовпник Н. М. Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання / Н. М. Стовпник //Світові виміри освітніх тенденцій: науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІІ Міжнар. наук-практ. конф., 24 квітня 2020 р. : тези доп. – К. : НАУ, 2020. С. 36.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто, що проблемне заняття - це надзвичайно продуктивний спосіб здобуття знань студентами - іноземцями. Вони стають дослідниками, творцями. Головна функція проблемного заняття - розвиток творчого мислення.
In the abstracts it is considered that the problem lesson is an extremely productive way of acquiring knowledge by foreign students. They become researchers, creators. The main function of the problem lesson is the development of creative thinking.
Опис: проблемне заняття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція НАУ 2020.docx.pdf100.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.