Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Название: Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання
Другие названия: Problem - based learning as a type of interactive learning
Авторы: Стовпник, Наталія Миколаївна
Stovpnik, Natalia
Ключевые слова: інтерактив
interactive
метод
method
технології
technologies
вища школа
high school
пізнавальна діяльність
cognitive activity
проблемне заняття
problem lesson
дидактичний процес
didactac process
Дата публикации: апр-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Стовпник Н. М. Проблемне заняття як вид інтерактивного навчання / Н. М. Стовпник //Світові виміри освітніх тенденцій: науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІІ Міжнар. наук-практ. конф., 24 квітня 2020 р. : тези доп. – К. : НАУ, 2020. С. 36.
Краткий осмотр (реферат): У тезах розглянуто, що проблемне заняття - це надзвичайно продуктивний спосіб здобуття знань студентами - іноземцями. Вони стають дослідниками, творцями. Головна функція проблемного заняття - розвиток творчого мислення.
In the abstracts it is considered that the problem lesson is an extremely productive way of acquiring knowledge by foreign students. They become researchers, creators. The main function of the problem lesson is the development of creative thinking.
Описание: проблемне заняття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49749
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конференція НАУ 2020.docx.pdf100.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.