Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Title: Вплив бренду на попит та поведінку споживачів
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Догузов, Ростислав Дмитрович
Догузов, Ростислав Дмитриевич
Dohuzov, Rostyslav Dmytrovych
Keywords: бренди
попит
люксові бренди
поведінка споживачів
Issue Date: 18-Feb-2021
Publisher: Волинський національний університет ім. Л. Українки
Citation: Білявський В.М., Догузов Р.Д. Вплив бренду на попит та поведінку споживачів // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 18 лютого 2021 р. Луцьк : Волинський національний університет ім. Л. Українки, 2021. С. 26–28.
Abstract: В сучасних умовах торгівля вийшла на значно вищій рівень ніж раніше. Сьогодні, завдяки рекламі, виробники «змушують» нас купувати те, що нам інколи зовсім не потрібно, доводячи нам що це, начебто, товар першої необхідності, а ціна на товар не завжди залежить від якості, а частіше спирається на те, який бренд його виробив.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_Lutsk_18.02.21-27-29.pdfТези подано у видавництво431.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.