Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Назва: Вплив бренду на попит та поведінку споживачів
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Догузов, Ростислав Дмитрович
Догузов, Ростислав Дмитриевич
Dohuzov, Rostyslav Dmytrovych
Ключові слова: бренди
попит
люксові бренди
поведінка споживачів
Дата публікації: 18-лют-2021
Видавництво: Волинський національний університет ім. Л. Українки
Бібліографічний опис: Білявський В.М., Догузов Р.Д. Вплив бренду на попит та поведінку споживачів // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : міжнар. наук.-практ. конф., м. Луцьк, 18 лютого 2021 р. Луцьк : Волинський національний університет ім. Л. Українки, 2021. С. 26–28.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах торгівля вийшла на значно вищій рівень ніж раніше. Сьогодні, завдяки рекламі, виробники «змушують» нас купувати те, що нам інколи зовсім не потрібно, доводячи нам що це, начебто, товар першої необхідності, а ціна на товар не завжди залежить від якості, а частіше спирається на те, який бренд його виробив.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49605
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf_Lutsk_18.02.21-27-29.pdfТези подано у видавництво431.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.