Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48856
Назва: Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії
Автори: Загородня, Катерина Сергіївна
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові стратегії
світовий ринок послуг
соціальні мережі
SMM-діяльність
маркетинг у соціальних мережах
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Загородня К.С. Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародний бізнес". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування маркетингових стратегій просування брендів у соціальних мережах у наш час не отримала систематичного опрацювання в роботах вітчизняних фахівців, що пояснюється швидкими темпами розвитку Інтернеттехнологій. Усе це обумовлює необхідність систематизації знань і актуальність подальшого дослідження, адже формування відповідної стратегії, аналізування характерних особливостей маркетингової діяльності в соціальних мережах допоможе маркетологам приймати обґрунтовані рішення щодо реалізації комплексної маркетингової стратегії, формувати довіру споживачів до бренду, а також підвищувати ефективність реклами у соціальних мережах.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Ричка Марина Анатоліївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48856
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Загородня_Диплом.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Ричка Марина Анатоліївна1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.