Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗагородня, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned2021-03-23T12:44:07Z-
dc.date.available2021-03-23T12:44:07Z-
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.citationЗагородня К.С. Вплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компанії. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Міжнародний бізнес". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020 -94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48856-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Ричка Марина Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractПроблема формування маркетингових стратегій просування брендів у соціальних мережах у наш час не отримала систематичного опрацювання в роботах вітчизняних фахівців, що пояснюється швидкими темпами розвитку Інтернеттехнологій. Усе це обумовлює необхідність систематизації знань і актуальність подальшого дослідження, адже формування відповідної стратегії, аналізування характерних особливостей маркетингової діяльності в соціальних мережах допоможе маркетологам приймати обґрунтовані рішення щодо реалізації комплексної маркетингової стратегії, формувати довіру споживачів до бренду, а також підвищувати ефективність реклами у соціальних мережах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок послугuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectSMM-діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.titleВплив маркетингових стратегій в соцмережах на міжнародні компаніїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Загородня_Диплом.pdfРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу Ричка Марина Анатоліївна1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.