Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47745
Назва: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний менеджмент і маркетинг"
Інші назви: Educational and methodical complex of the discipline "International Management and Marketing"
Автори: Сидоренко, Катерина Вікторівна
Sydorenko, Kateryna
Ключові слова: міжнародний менеджмент
міжнародний маркетинг
міжнародний бізнес
міжнародне середовище
international management
international marketing
international business
international environment
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною й практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в сфері міжнародних економічних відносин. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про управління діяльністю компаній в сучасних умовах розвитку міжнародного бізнесу, вибір методів формування міжнародних стратегій організаційного та економічного розвитку транснаціональних корпорацій. Метою викладання дисципліни є формування системи загальнотеоретичних і прикладних знань щодо особливостей та перспектив розвитку міжнародного менеджменту, його ролі в функціонуванні та розвитку транснаціональних корпорацій, пошуку нових форм і методів управління та формування міжнародних стратегій в умовах ринкової економіки, механізмів та інструментів організації й управління міжнародною маркетинговою діяльністю компаній.
This discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of international economic relations. Mastering this discipline will provide a methodological basis and systematically organize the theoretical ideas of the specialist on the management of companies in modern conditions of international business development, the choice of methods for forming international strategies for organizational and economic development of transnational corporations. The purpose of teaching the discipline is to form a system of general theoretical and applied knowledge about the features and prospects of international management, its role in the functioning and development of transnational corporations, finding new forms and methods of management and international strategies in a market economy, mechanisms and tools for organizing and managing international marketing. activities of companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47745
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародний менеджмент та маркетинг.pdfРП для ОПП "МБ"568.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
РП_Міжнародний менеджмент і маркетинг_292.1_2021-3.5_Вибірковий блок.pdfОПП "МЕВ" вибірковий блок.529 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.