Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоренко, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorSydorenko, Kateryna-
dc.date.accessioned2021-02-24T14:04:55Z-
dc.date.available2021-02-24T14:04:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47745-
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною й практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в сфері міжнародних економічних відносин. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про управління діяльністю компаній в сучасних умовах розвитку міжнародного бізнесу, вибір методів формування міжнародних стратегій організаційного та економічного розвитку транснаціональних корпорацій. Метою викладання дисципліни є формування системи загальнотеоретичних і прикладних знань щодо особливостей та перспектив розвитку міжнародного менеджменту, його ролі в функціонуванні та розвитку транснаціональних корпорацій, пошуку нових форм і методів управління та формування міжнародних стратегій в умовах ринкової економіки, механізмів та інструментів організації й управління міжнародною маркетинговою діяльністю компаній.uk_UA
dc.description.abstractThis discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of international economic relations. Mastering this discipline will provide a methodological basis and systematically organize the theoretical ideas of the specialist on the management of companies in modern conditions of international business development, the choice of methods for forming international strategies for organizational and economic development of transnational corporations. The purpose of teaching the discipline is to form a system of general theoretical and applied knowledge about the features and prospects of international management, its role in the functioning and development of transnational corporations, finding new forms and methods of management and international strategies in a market economy, mechanisms and tools for organizing and managing international marketing. activities of companies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectміжнародний менеджментuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectміжнародне середовищеuk_UA
dc.subjectinternational managementuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectinternational businessuk_UA
dc.subjectinternational environmentuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний менеджмент і маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "International Management and Marketing"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнародний менеджмент та маркетинг.pdfРП для ОПП "МБ"568.33 kBAdobe PDFView/Open
РП_Міжнародний менеджмент і маркетинг_292.1_2021-3.5_Вибірковий блок.pdfОПП "МЕВ" вибірковий блок.529 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.