Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47372
Назва: Лінгвістичні особливості реклами при перекладі
Автори: Слюсар, Аліна Станіславівна
Дата публікації: 7-кві-2017
Видавництво: НАУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47372
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри англійської філології і перекладу "Політ-2017"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слюсар А.С..pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.