Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47253
Title: | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Фізика електронних компонентів та їх моделювання" |
Other Titles: | Учебно-методический комплекс учебной дисциплины "Физика электронных компонентов и их моделирование" Educational and methodical complex of the discipline "Physics of electronic components and their modeling" |
Authors: | Мельник, Олександр Степанович Melnyk, Oleksandr |
Keywords: | робоча програма work program фізика physics мікроелектроніка microelectronics нанотехнологія nanotechnology компонент component нейрон neuron кремній silicon полікремній polysilicon силіцид silicide окислення oxidation метал metal квант quantum бібліотека library верифікація verification |
Issue Date: | 17-Feb-2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують електронний профіль фахівця в області фізичної та біомедичної електроніки. Метою дисципліни “Фізика електронних компонентів та їх моделювання” є надання студентам знань про сучасний стан і комплексний системний підхід до багаторівневого моделювання великих інтегральних схем (ВІС) від технології формування до функціонування електронних компонентів елементів та пристроїв. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: набуття знань з побудови фізичних, формальних і електричних моделей компонентів та макромоделей пристроїв мікро- та наноелектроніки; засвоєння методик параметричної ідентифікації моделей та макромоделей; навчити студентів моделювати та проектувати мікроелектронні пристрої із застосуванням сучасних автоматизованих систем. Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формируют электронный профиль специалиста в области физической и биомедицинской электроники. Целью дисциплины "Физика электронных компонентов и их моделирование" является предоставление студентам знаний о современном состоянии и комплексный системный подход к многоуровневого моделирования больших интегральных схем (БИС) от технологии формирования к функционированию электронных компонентов элементов и устройств. Задачами изучения учебной дисциплины являются: приобретение знаний по построению физических, формальных и электрических моделей компонентов и макромоделей устройств микро- и наноэлектроники; усвоения методик параметрической идентификации моделей и макромоделей; научить студентов моделировать и проектировать микроэлектронные устройства с применением современных автоматизированных систем. This discipline is the theoretical basis of the set of knowledge and skills that form the electronic profile of a specialist in the field of physical and biomedical electronics. The aim of the discipline "Physics of electronic components and their modeling" is to provide students with knowledge about the current state and a comprehensive system approach to multilevel modeling of large integrated circuits (BIS) from the technology of formation to operation of electronic components and devices. The objectives of the study discipline are: to acquire knowledge on the construction of physical, formal and electrical models of components and macromodels of micro- and nanoelectronics devices; mastering the methods of parametric identification of models and macromodels; to teach students to model and design microelectronic devices using modern automated systems. |
Description: | Робоча програма спеціальності 153 «Мікро- та наносистемна техніка» |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47253 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри електроніки, робототехніки і технологій моніторингу та інтернету речей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РП_Фізика електронних компонентів та їх моделювання_2019.pdf | Робоча програма спеціальності 153 «Мікро- та наносистемна техніка» | 814.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.