Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадовська, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2021-02-11T13:49:36Z-
dc.date.available2021-02-11T13:49:36Z-
dc.date.issued2020-12-20-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46761-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент, Петропавловська Світлана Євгенівнаuk_UA
dc.description.abstractРезультати економічної кризи та зміна процесів в економіці мають прямий вплив на запит трансформації технологій та інструментів маркетингу. Для підприємств надзвичайно актуальним стає питання імплементації інтегрованих маркетингових комунікацій, які б змогли не тільки забезпечити гнучку маркетингову політику, але й вибудувати партнерські стосунки та лояльне відношення споживачів, що в свою чергу допоможе в досягненні як короткострокових, так і довгострокових цілей підприємства. В сучасних умовах пандемії кількість інформації, яку користувачі споживають зростає з кожним днем, що впливає на розвиток резистентності до сприйняття, розуміння та запам'ятовування додаткових даних. Саме тому підприємствам необхідно створювати нові підходи до залучення увагу контактної аудиторії в мережі інтернет з метою підвищення ефективності комунікаційної політики.uk_UA
dc.description.abstractThe results of the economic crisis and changing processes in the economy have a direct impact on the demand for transformation of technologies and marketing tools. For companies, the implementation of integrated marketing communications is extremely important, which could not only provide a flexible marketing policy, but also build partnerships and customer loyalty, which in turn will help achieve both short-term and long-term goals of the enterprise. In today's pandemic, the amount of information that users consume is growing every day, which affects the development of resistance to the perception, understanding and memorization of additional data. That is why companies need to create new approaches to attract the attention of the contact audience on the Internet in order to improve the effectiveness of communication policy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsocial and marketing communicationsuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectSMM marketinguk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.titleВдосконалення сучасних інтерактивних методів комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Т.Б. ФРУТ»uk_UA
dc.title.alternativeImproving modern interactive methods of communication policy of the enterprise for example, LLC "TB FRUT"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Садовська_12_2020.pdf7.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.