Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46761
Назва: Вдосконалення сучасних інтерактивних методів комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Т.Б. ФРУТ»
Інші назви: Improving modern interactive methods of communication policy of the enterprise for example, LLC "TB FRUT"
Автори: Садовська, Ірина Іванівна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
marketing
social and marketing communications
комплекс маркетингу
SMM marketing
internet marketing
Дата публікації: 20-гру-2020
Короткий огляд (реферат): Результати економічної кризи та зміна процесів в економіці мають прямий вплив на запит трансформації технологій та інструментів маркетингу. Для підприємств надзвичайно актуальним стає питання імплементації інтегрованих маркетингових комунікацій, які б змогли не тільки забезпечити гнучку маркетингову політику, але й вибудувати партнерські стосунки та лояльне відношення споживачів, що в свою чергу допоможе в досягненні як короткострокових, так і довгострокових цілей підприємства. В сучасних умовах пандемії кількість інформації, яку користувачі споживають зростає з кожним днем, що впливає на розвиток резистентності до сприйняття, розуміння та запам'ятовування додаткових даних. Саме тому підприємствам необхідно створювати нові підходи до залучення увагу контактної аудиторії в мережі інтернет з метою підвищення ефективності комунікаційної політики.
The results of the economic crisis and changing processes in the economy have a direct impact on the demand for transformation of technologies and marketing tools. For companies, the implementation of integrated marketing communications is extremely important, which could not only provide a flexible marketing policy, but also build partnerships and customer loyalty, which in turn will help achieve both short-term and long-term goals of the enterprise. In today's pandemic, the amount of information that users consume is growing every day, which affects the development of resistance to the perception, understanding and memorization of additional data. That is why companies need to create new approaches to attract the attention of the contact audience on the Internet in order to improve the effectiveness of communication policy.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент, Петропавловська Світлана Євгенівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46761
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Садовська_12_2020.pdf7.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.