Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45645
Назва: Психологічне таргетування в соціальних мережах як фактор сучасного міжнародного політичного процесу
Автори: Суркова, Анна Артемівна
Ключові слова: психологічне таргетування
соціальні мережі
механізми маніпуляції
регулювання міжнародних відносин
політичний процес
політична реклама
дипломна робота
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний Авіаційний Університет
Короткий огляд (реферат): Політичні технології впливають на потреби, емоції, бажання, політичну поведінку людей, а також здатні не лише змінити чи коригувати психологію людини, а й сформувати бажання, мотивацію та дії. Вибір найефективніших засобів впливу на ту чи іншу цільову групу є дуже важливим аспектом, він залежить від уміння політичних діячів своєчасно враховувати тенденції, характерні для розвитку сучасного політичного процесу. Політична реклама та таргетинг в даному випадку можуть стати могутнім засобом психологічного впливу на електорат, великою мірою вони визначають політичні уявлення і поведінку виборців, а тому виявляються в центрі наукового та практичного інтересу сучасної соціальної та політичної психології. Ппроблеми вивчення психологічного таргетування та становлення політичної свідомості особистості в контексті політичних кампаній та інших політичних міжнародних процесів набувають особливої актуальності.
Опис: Робота публікується згідно наказу В.о.ректора від 29.12.2020 р. №580/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ» Керівник проекту: кандидат історичних наук, доцент Дерев’янко Ігор Петрович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45645
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.