Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоценко, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorDotsenko, Ludmila-
dc.contributor.authorКаряка, Інна Вікторівна-
dc.contributor.authorKariaka, Inna-
dc.contributor.authorВолошина, Ольга-
dc.contributor.authorVoloshyna, Olga-
dc.date.accessioned2021-02-01T10:02:02Z-
dc.date.available2021-02-01T10:02:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДоценко Л.В., Каряка І.В., Волошина О.О. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л.В. Доценко, І.В. Каряка, О.О. Волошина // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України – Київ, Ніжин: ПП Лисенко, 2020. – Том ІХ Загальна психологія. Етнічна психологія. – Випуск 13. – С.98 – 106.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45608-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні підходи до визначення поняття дискусія. Представлені результати дослідження особливостей розвитку комунікативних здібностей студентів практичних психологів, до та після впровадження дискусії як методу психокорекції. Отримані дані свідчать, що вдвічі зменшилась кількість юнаків з низьким рівнем комунікативних здібностей та зросла кількість з середнім та високим рівнями. Подано практичні рекомендації, щодо використання методу дискусії для розвитку комунікативної компетентності студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe article highlights the main approaches to defining the concept of discussion. The results of research of features of development of communicative abilities of students of practical psychologists, before and after introduction of discussion as a method of psychocorrection are presented. The data obtained show that the number of young people with low levels of communication skills has halved and the number of young people with medium and high levels has increased. Practical recommendations for the use of the method of discussion for the development of communicative competence of students are given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г.С.Костюка НАПН Україниuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectмозковий штурмuk_UA
dc.subjectдерево рішеньuk_UA
dc.subjectкомунікативні здібностіuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectтип спілкуванняuk_UA
dc.subjectстуденти-практичні психологиuk_UA
dc.subjectdiscussionuk_UA
dc.subjectbrain stormuk_UA
dc.subjectdecision treeuk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjecttype of communicationuk_UA
dc.subjectstudents-practical psychologistsuk_UA
dc.titleДискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологівuk_UA
dc.title.alternativeDiscussion as a method of developing communicative competence of students of practical psychologistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc159.9:316.77uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Доценко Л.В._Каряка І.В._Волошина О.О._стаття.pdfнаукова стаття536.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.