Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45569
Title: Розвиток малого бізнесу, як перспективний напрям впровадження інновацій
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Герасименко, Анна Петрівна
Герасименко, Анна Петровна
Herasymenko, Anna Petrivna
Keywords: малий бізнес
впровадження інновацій
конкурентоспроможність
інноваційна продукція
Issue Date: 23-Dec-2020
Publisher: Державний університет телекомунікацій
Citation: Білявський В.М., Герасименко А.П. Розвиток малого бізнесу, як перспективний напрям впровадження інновацій // Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя : ринок, держава, бізнес : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 грудня 2020 р. Київ : ДУТ, 2020. С. 53–56.
Abstract: Більшість підприємців вважають, що лише велике підприємництво має можливість вийти на світовий ринок. Тому, одним з основних інструментів конкурентоспроможності є підвищення конкурентоспроможності: великого, малого та середнього бізнесу, як на внутрішньому, так і на світовому ринках. Для можливості реалізації цієї стратегії слід систематизувати та зміцнити партнерство з постачальниками й споживачами продукції, що виробляються підприємством.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45569
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Герасименко 53-56.pdfТези подано у видавництво611.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.