Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45569
Название: Розвиток малого бізнесу, як перспективний напрям впровадження інновацій
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Белявский, Валентин Николаевич
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Герасименко, Анна Петрівна
Герасименко, Анна Петровна
Herasymenko, Anna Petrivna
Ключевые слова: малий бізнес
впровадження інновацій
конкурентоспроможність
інноваційна продукція
Дата публикации: 23-дек-2020
Издательство: Державний університет телекомунікацій
Библиографическое описание: Білявський В.М., Герасименко А.П. Розвиток малого бізнесу, як перспективний напрям впровадження інновацій // Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя : ринок, держава, бізнес : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 грудня 2020 р. Київ : ДУТ, 2020. С. 53–56.
Краткий осмотр (реферат): Більшість підприємців вважають, що лише велике підприємництво має можливість вийти на світовий ринок. Тому, одним з основних інструментів конкурентоспроможності є підвищення конкурентоспроможності: великого, малого та середнього бізнесу, як на внутрішньому, так і на світовому ринках. Для можливості реалізації цієї стратегії слід систематизувати та зміцнити партнерство з постачальниками й споживачами продукції, що виробляються підприємством.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45569
Располагается в коллекциях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Герасименко 53-56.pdfТези подано у видавництво611.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.