Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45085
Title: | Методика оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту |
Other Titles: | Methods for assessing the quality of passenger service at the airport |
Authors: | Ляшок, Ігор Сергійович |
Keywords: | пасажир якість обслуговування аеропорт авіаційна безпека технологія ефективність дипломна робота |
Issue Date: | Dec-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Аеропорт є комплексом будівель та споруд, що включає в себе аеродром,
аеровокзал, інші споруди, призначений для прийому і відправлення повітряних
суден, обслуговування повітряних перевезень і має для цих цілей необхідні
устаткування, авіаційний персонал та інших працівників. Саме він забезпечує
безперебійний характер технологічних процесів, пов'язаних з задоволенням
попиту населення та бізнесу в перевезеннях.
Конкурентні переваги аеропорту визначаються масштабами та глибиною
охоплення цільового ринку. У зв'язку з цим підвищення рівня якості послуг,
що надаються є одним із головних завдань діяльності аеропорту.
До якості аеропортових послуг пред'являються найвищі вимоги. Це
пов'язано з тим, що продукція авіатранспорту виробляється та споживається
клієнтом одночасно. У зв'язку з цим слід зазначити той факт, що при наданні
послуг можуть виникати певні помилки та проблеми, що може спричинити за
собою втрату споживчої вартості послуги та конкурентоспроможності. The airport is a complex of buildings and structures, which includes an airfield, airport, other facilities designed to receive and send air vessels, air transportation services and has for these purposes necessary equipment, aviation personnel and other employees. It is he who provides uninterrupted nature of technological processes associated with pleasure demand of the population and business in transportations. The competitive advantages of the airport are determined by the scale and depth target market coverage. In this regard, improving the quality of services, provided are one of the main tasks of the airport. The highest requirements are imposed on the quality of airport services. It due to the fact that air transport products are produced and consumed customer at the same time. In this regard, it should be noted that when providing There may be some errors and problems that the service may cause a loss of consumer value of the service and competitiveness. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.т.н., доцент, Мозолевич Григорій Якович |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45085 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФТМЛ_2020_275Мз_ЛЯШОК.pdf | Дипломна робота | 3.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.