Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45085
Назва: Методика оцінки якості обслуговування пасажирів в аеропорту
Інші назви: Methods for assessing the quality of passenger service at the airport
Автори: Ляшок, Ігор Сергійович
Ключові слова: пасажир
якість
обслуговування
аеропорт
авіаційна безпека
технологія
ефективність
дипломна робота
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Аеропорт є комплексом будівель та споруд, що включає в себе аеродром, аеровокзал, інші споруди, призначений для прийому і відправлення повітряних суден, обслуговування повітряних перевезень і має для цих цілей необхідні устаткування, авіаційний персонал та інших працівників. Саме він забезпечує безперебійний характер технологічних процесів, пов'язаних з задоволенням попиту населення та бізнесу в перевезеннях. Конкурентні переваги аеропорту визначаються масштабами та глибиною охоплення цільового ринку. У зв'язку з цим підвищення рівня якості послуг, що надаються є одним із головних завдань діяльності аеропорту. До якості аеропортових послуг пред'являються найвищі вимоги. Це пов'язано з тим, що продукція авіатранспорту виробляється та споживається клієнтом одночасно. У зв'язку з цим слід зазначити той факт, що при наданні послуг можуть виникати певні помилки та проблеми, що може спричинити за собою втрату споживчої вартості послуги та конкурентоспроможності.
The airport is a complex of buildings and structures, which includes an airfield, airport, other facilities designed to receive and send air vessels, air transportation services and has for these purposes necessary equipment, aviation personnel and other employees. It is he who provides uninterrupted nature of technological processes associated with pleasure demand of the population and business in transportations. The competitive advantages of the airport are determined by the scale and depth target market coverage. In this regard, improving the quality of services, provided are one of the main tasks of the airport. The highest requirements are imposed on the quality of airport services. It due to the fact that air transport products are produced and consumed customer at the same time. In this regard, it should be noted that when providing There may be some errors and problems that the service may cause a loss of consumer value of the service and competitiveness.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: к.т.н., доцент, Мозолевич Григорій Якович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45085
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2020_275Мз_ЛЯШОК.pdfДипломна робота3.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.