Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45042
Назва: Подолання комунікативних бар’єрів підлітків засобами арт-терапії
Автори: Шпичак, Людмила Петрівна
Ключові слова: дипломна робота
комунікативний бар’єр
емоційні труднощі
емпатія
самооцінка
тривожність
фрустрація
агресивність
ригідність
арт-терапія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розкрито сутність поняття комунікативний бар’єр, розглянуто різні підходи до класифікації комунікативних бар’єрів, виділено основні компоненти, що спричиняють виникнення комунікативних бар’єрів психологічного характеру (низький рівень самооцінки, низький рівень емпатії, високий рівень тривожності, високий рівень агресивності, високий рівень ригідності, високий рівень емоційних труднощів). Описано психологічні особливості комунікативних бар’єрів у спілкуванні підлітків, що пов’язані насам перед з емоційною нестабільністю, невпевненістю в собі та страхом відторгння і неприйняття. Проаналізовано переваги арт-терапії як найбільш екологічного та ресурсного методу, що може використовуватись в психокорекційній програмі для подолання комунікативних бар’єрів підлітків. Також було розроблено та впроваджено психокорекційну програму, здійснено перевірку її ефективності та надано рекомендації шкільному психологу та підліткам щодо розвитку комунікативної компетентності. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали даного дослідження можуть бути використані в діяльності практичних психологів, психологів закладів освіти, педагогів в корекційно-розвивальній, консультативній та освітній діяльності, а також для розробки різних тренінгових програм.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45042
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЛСК_2020_053Мз_ШпичакЛП.pdf762.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.