Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45000
Title: | Підготовка майбутніх викладачів вищого технічного закладу освіти до використання технологій змішаного навчання |
Authors: | Маркова, Інна Віталіївна |
Keywords: | дипломна робота заклад вищої технічної освіти викладач педагогічна діяльність інноваційна технологія змішане навчання |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | У кваліфікаційної роботі розкрито особливості підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання на основі аналізу ОПП «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти», зокрема виокремлено інтегральну, загальні та фахові компетентності, необхідні для підготовки до використання технологій змішаного навчання магістрантами освітніх, педагогічних наук, зорієнтованих на викладацьку діяльність у ЗВТО. Проаналізовано стан здійснення цієї підготовки, виділено причини застосування дистанційної форми освітньої діяльності та інтегрування її в традиційну форму навчання і професійної підготовки студентів технічного вишу, зазначено поширені платформи дистанційного навчання й виокремлено проблеми їх застосування. Описано педагогічні умови, які сприяють удосконаленню підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання, ними є: умотивованість студентів на оволодіння педагогічною професією; використання методологічних підходів і принципів, значущих для підготовки педагогів у технічних ЗВО в умовах змішаного навчання; застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці викладачів для діяльності у закладах вищої технічної освіти; інтегрування новітніх комп’ютерних технологій в освітній процес з підготовки науково-педагогічних працівників для технічних університетів. Проаналізовано компоненти структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх викладачів закладів вищої технічної освіти до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання. Ними є: методологічно-цільовий, змістово-процесуальний і діагностично-результативний блоки. Наукова новизна результатів дослідження полягає в тому, що в процесі здійснення педагогічного дослідження уперше було визначено педагогічні умови та обґрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх викладачів технічних ЗВО до педагогічної діяльності з використанням технологій змішаного навчання; уперше введено поняття «педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх викладачів ТЗВО до професійної діяльності з використанням технологій змішаного навчання» і визначено його дефініцію. Це обставини, що пов’язані з організацією освітнього процесу у ТЗВО, які сприяють розвитку студента як особистості і компетентного фахівця через забезпечення методичного супроводу використання змішаного навчання, поглиблення мотивації науково-педагогічних працівників до його застосування, переосмислення процесу організації педагогічної практики студентів було уточнено особливості змісту ОПП з підготовки викладачів технічних ЗВО; подальшого розвитку набули технології змішаного навчання, які використовуються в галузі вищої технічної освіти. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані при розробленні курсів дистанційного навчання у ЗВТО; у процесі проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів з проблеми запровадження технологій змішаного навчання; для написання статей і тез наукових конференцій стосовно особливостей організації освітньої діяльності в умовах пандемії тощо. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма «Інноваційні педагогічні технології в закладах вищої технічної освіти» Керівник проекту: д. пед. наук, професор Барановська Лілія Володимирівна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45000 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК_011_2020М_МарковаІВ.pdf | кваліфікаційна робота | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.