Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44173
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рудіна, Марина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T06:17:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-07T06:17:39Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.citation | Рудіна М. Візія інтегративного підходу до навчання філологів у технічних університетах. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2019. – Вип. 2(15). – С. 84 – 91. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2411-264Х | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44173 | - |
dc.description.abstract | Здійснено візію інтегративного підходу у вищій освіті як методологічного базису навчання студентів в університетах. Підкреслено, що для навчання іноземним мовам абітурієнтами обираються технічні університети, вибір пов’язано з перспективами працевлаштування: галузевий зміст у поєднанні з іноземною мовою посилюють конкурентоспроможність спеціаліста. Висвітлено загальнонауковий погляд на інтегративний підхід в освіті на основі аналізу розвідок вітчизняних і зарубіжних дослідників. Узагальнено, що регламентований часом і простором інтегративний підхід у руслі наукового переосмислення і реактуалізації теоретичної множинності педагогіки асимілює традиційні змісти на рівні сучасності, забезпечує якість освіти в оновленому просторі. Акцентовано,85 що інтегративний підхід є базисом цілісності галузевих знань та іншомовної компетентності як інтегративного активу знань студентів. Стверджується, що інтегрований підхід є концептуальним елементом універсальної теоретичної моделі вищої освіти, регламентує: освітні програми в межах спеціальності; інтегровані навчальні курси; підручники і посібники з перекладу, сприяє набуттю трансферабельних умінь. Констатовано, що в навчанні філологів інтегрується масив складових: значний за обсягом зміст (іноземна мова, галузева лексика, переклад, методика викладання іноземної мови у вищій і середній освіті, психологічні й педагогічні знання); інноваційні методики і технології формування іншомовної і перекладацької компетентності; інформаційний контент; державноправовий і законодавчий супровід галузі тощо, що визначає перспективи інтегративного підходу як об’єкта наукових розвідок. Досліджено, що молодь, обираючи філологічну освіту в технічних університетах, реально оцінює переваги трансферабельних умінь, які посилюють конкурентоздатність фахівця, розширюють сферу затребуваності спеціаліста, сприяють реалізації амбіцій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Психологія;Випуск 2(15) | - |
dc.subject | інтегративний підхід | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | інтегровані курси | uk_UA |
dc.subject | інтегративний актив | uk_UA |
dc.subject | трансферабельні уміння | uk_UA |
dc.subject | технічний університет | uk_UA |
dc.title | Візія інтегративного підходу до навчання філологів у технічних університетах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рудіна_Вісник_28.10.2019.pdf | 255.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.