Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44044
Назва: Використання стилістичних засобів в англомовних рекламних слоганах
Автори: Ловчук, Юлія Юріївна
Ключові слова: рекламні слогани
реклама
стилістичні засоби
технології
комунікації
цільова аудиторія
алітерація
слоган
Дата публікації: бер-2018
Видавництво: Талком, Київ
Бібліографічний опис: Ловчук Ю.Ю. Використання стилістичних засобів в англомовних рекламних слоганах // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.138-141
Короткий огляд (реферат): У час передових технологій і змін в економіці та у сфері маркетингових комунікацій зросла інтенсивність інформування людей про нові бренди й товари на ринку. Інформування цільової аудиторії щодо нового товару або послуги здійснюється за допомогою реклами через засоби масової інформації. Рекламний текст у всіх його аспектах був об’єктом досліджень як зарубіжних так і вітчизняних лінгвістів, які вивчали стилістичні, синтаксичні, структурно-семантичні, прагматичні особливості рекламних текстів (І. В. Гріліхес, Г. М. Кузнецова), рекламний заголовок (І. Д. Лочмеле), основний рекламний текст (Ч. Сендідж, К. Ротцол), рекламний слоган (О. Д. Солошенко, Р. Браун, О. А. Феофанов). Мета запропонованої статті полягає у визначенні характерних ознак англійських рекламних слоганів та аналізі використаних в них стилістичних фігур. Об’єктом дослідження є англійські рекламні слогани, обрані методом відбірки із неадаптованих журналів.
Опис: Література 1. Клименко О. В. Курс лекцій зі стилістики / О. В. Клименко. – Донецьк: ДонНУ, 2011. – 36 с. 2. Лапинская И. П. Художественная форма слогана / И. П. Лапинская // Язык, коммуникация и социальная среда. – 2001. - №1. – С. 76 - 81. 3. Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – М.: Издательство ЛКИ, 2008. – 208 с. 4. Великий тлумачний словник суч. укр. мови / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. – 1150 с. 5. Largest slogans database [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www. sloganshub.com.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44044
ISBN: 978-617-7397-78-5
Розташовується у зібраннях:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovchuk.pdf166.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.