Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛовчук, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-07-16T11:40:00Z-
dc.date.available2020-07-16T11:40:00Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationЛовчук Ю.Ю. Використання стилістичних засобів в англомовних рекламних слоганах // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.138-141uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7397-78-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44044-
dc.descriptionЛітература 1. Клименко О. В. Курс лекцій зі стилістики / О. В. Клименко. – Донецьк: ДонНУ, 2011. – 36 с. 2. Лапинская И. П. Художественная форма слогана / И. П. Лапинская // Язык, коммуникация и социальная среда. – 2001. - №1. – С. 76 - 81. 3. Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – М.: Издательство ЛКИ, 2008. – 208 с. 4. Великий тлумачний словник суч. укр. мови / Уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. – 1150 с. 5. Largest slogans database [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www. sloganshub.com.uk_UA
dc.description.abstractУ час передових технологій і змін в економіці та у сфері маркетингових комунікацій зросла інтенсивність інформування людей про нові бренди й товари на ринку. Інформування цільової аудиторії щодо нового товару або послуги здійснюється за допомогою реклами через засоби масової інформації. Рекламний текст у всіх його аспектах був об’єктом досліджень як зарубіжних так і вітчизняних лінгвістів, які вивчали стилістичні, синтаксичні, структурно-семантичні, прагматичні особливості рекламних текстів (І. В. Гріліхес, Г. М. Кузнецова), рекламний заголовок (І. Д. Лочмеле), основний рекламний текст (Ч. Сендідж, К. Ротцол), рекламний слоган (О. Д. Солошенко, Р. Браун, О. А. Феофанов). Мета запропонованої статті полягає у визначенні характерних ознак англійських рекламних слоганів та аналізі використаних в них стилістичних фігур. Об’єктом дослідження є англійські рекламні слогани, обрані методом відбірки із неадаптованих журналів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectрекламні слоганиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстилістичні засобиuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectалітераціяuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.titleВикористання стилістичних засобів в англомовних рекламних слоганахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovchuk.pdf166.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.