Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43312
Title: | Сучасні інтернет-технології у формуванні іміджу закладів вищої освіти |
Authors: | Божук, Людмила Володимирівна |
Keywords: | імідж сучасні інтернет-технології інформаційно-комунікаційні технології заклади вищої освіти веб-сайт НАУ image modern Internet technologies information and communication technologies institutions of higher education website NAU |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
Citation: | Божук Людмила. Сучасні інтернет-технології у формуванні іміджу закладів вищої освіти // Соціум. Документ. Комунікації. Серія: Історичні науки. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – Вип 8. – С. 34-54. |
Abstract: | У статті розкрито актуальну проблему формування та підтримання позитивного іміджу закладів вищої освіти країни шляхом використання сучасних інтернет-технологій. Формування позитивного іміджу ЗВО розглядається автором як системний процес відповідно до суспільних потреб і вимог цифрового суспільства. Роль сучасних інтернет-технологій у формуванні позитивного іміджу ЗВО у статті прослідковується на конкретних прикладах їх використання менеджментом Національного авіаційного університету. Для отримання конкурентної переваги менеджмент НАУ зосереджує увагу на широкому представленні на сайті тих напрямків діяльності, що мають вагомі багаторічні здобутки (наприклад, Науково-технічна бібліотека Національного авіаційного університету) та значний інноваційний потенціал (підготовчі курси, друга вища освіта, курси з підготовки до ЗНО, англомовний проект, який пропонує вивчення фахових дисциплін англійською мовою, HUB-НАУ – простір неформальної освіти, місце для навчання та саморозвитку поза навчальними заняттями). Важливою для підтримки іміджу установи у зовнішніх і внутрішніх наукових комунікаційних процесах є діяльність Науково-технічної бібліотеки НАУ, яка є своєрідною інформаційна система, що забезпечує вільний доступ як студентської, так і науково-педагогічної громадськості до світових інформаційних ресурсів на принципах рівності та доступності інформації.
Відтак, щоб зберегти тенденцію зростання власного рейтингу, ЗВО необхідно приділяти постійну увагу упровадженню новітніх інформаційно-комунікаційних систем та новітніх технологій. The process of formation and development of a modern competitive higher education institution is influenced by a number of subjective and objective factors, among which the positive image of the educational institution plays almost the most important role. The role of modern Internet technologies in shaping the positive image of HEI in the article follows on specific examples of their use by the management of the National Aviation University. For competitive advantage, NAU management focuses on presenting on the site those areas that have significant long-term achievements (such as the National Aviation University Science and Technology Library) and significant innovation potential (preparatory courses, second higher education, external independent assessment training courses, an English-language project that offers English language courses, HUB-NAU - a space for non-formal education, a place for learning and self-development outside of the classroom). Important in the external and internal scientific communication processes is the activity of the Scientific and Technical Library of NAU, which is a kind of information system that provides free access to both the student and scientific-pedagogical public to the world information resources on the principles of equality and accessibility of information. Therefore, in order to keep up its own rating trend, the HEI needs to pay constant attention to the implementation of the latest information and communication systems. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43312 |
ISSN: | 2518-7600 2524-1060 |
DOI: | 10.31470/2518-7600-2019-8-34-54 |
Appears in Collections: | Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document (1).pdf | 227.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.