Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43261
Title: Вплив засобів масової інформації на ціннісні орієнтації молоді
Other Titles: The influence of the media on the value orientations of young people
Authors: Лисиця, Юлія
Lysytsia, Yuliia
Keywords: вплив ЗМІ
ціннісні орієнтації
мас-медіа
тhe influence of the media
value orientations
mass media
Issue Date: Apr-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Лисиця Ю. В. Вплив засобів масової інформації на ціннісні орієнтації молоді / Ю. В. Лисиця // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Т. 1. – К.: НАУ, 2020. – С. 265-267
Abstract: Живучи в сучасному світі, ми постійно стикаємося із засобами масової інформації, які пронизують майже всі сфери нашого життя. Вивчення особливостей впливу засобів масової інформації на ціннісні орієнтації молоді є досить актуальною проблемою сьогодення, що викликає науковий інтерес у вчених різних галузей наукових знань. Такий попит дослідження останньої обумовлюється тим, що саме молодь є найактивнішою частиною суспільства, яка задає загальний тон його розвитку.
Living in today's world, we are constantly confronted with the media, which permeate almost all areas of our lives. The study of the peculiarities of the influence of the mass media on the value orientations of young people is a very important problem today, which is of scientific interest to scientists in various fields of scientific knowledge. This demand for the study of the latter is due to the fact that young people are the most active part of society, which sets the general tone of its development
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43261
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисиця.pdf266.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.