Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43044
Назва: | Blended learning in teaching of foreign language at a technical university |
Автори: | Коваленко, Ольга Олександрівна Kovalenko, O. |
Ключові слова: | blended learning technical university language distance education individual approach |
Дата публікації: | тра-2019 |
Видавництво: | Талком, Київ |
Бібліографічний опис: | Коваленко.O.O. Blended learning in teaching of foreign language at a technical university // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком, 2019. – C. 237-240 |
Короткий огляд (реферат): | We are all different, we learn in different ways, at a different pace, and this is normal. Blended learning is aimed at helping the students at technical universities to learn through any necessary means: group work or individual counseling, online training, simulators. That is all that is needed in a particular situation to a particular learner. Blended learning frees from the framework. It is a complex concept and should not be confused: 1) with standard training using modern technical means, for example, interactive boards, simulators; 2) with distance education, where the student receives almost no help and appears only for exams. Blended learning is not only self-study with a computer, you need to be part of a group and develop with it. |
Опис: | References: 1. Bonk C.J., Graham, C.R. (2005) Handbook of blended learning: Global Perspectives, local designs — San Francisco, CA: Pfeiffer Publishing, 624 p. 2. Collis, B. (2003). Course redesign for blended learning: modern optics for technical professionals. International Journal of Continuing Engineering Education and Lifelong Learning, 13(1/2), 22-38. 3. Norm Friesen (2012) Report: Defining Blended Learning. Journal: Learning Space. 4. Reay, J. (2001). Blended learning – a fusion for the future. Knowledge Management review, 4(3), 6. Reynolds, G. & Greiner, G.I. Open learning. Open learning, 7(2), 31-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43044 |
ISBN: | 978-617-7685-68-4 |
Розташовується у зібраннях: | Національна ідентичність в мові і культурі. XII Міжнародна конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коваленко19.pdf | 932.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.