Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43036
Назва: Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд XV–XVI століть
Автори: Ярошенко, Роман Васильович
Ключові слова: видавнича справа
національна свідомість
вплив
книга
видавничий бізнес
publishing
national consciousness
the impact
the book publishing business
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво "Білий Тигр"
Бібліографічний опис: Ярошенко Р.В. Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд XV–XVI століть / Українське слово і сучасність / К.: ТОВ "Видавництво "Білий тигр", 2017. – Випуск 3. – 13 – 20 с.
Серія/номер: 3;
Короткий огляд (реферат): Устатті здійснено аналіз ролі видавничої справи в процесі формування національної свідомості XV–XVI століть. Автор демонструє вибіркові історичні факти, що відбувалися у видавничій справі загалом та початках видавничого бізнесу зокрема, які безпосередньо впливали на формування національної свідомості. Здійснений огляд допоможе деталізувати історичні процеси XV–XVI століть при вивченні історії видавничої справи та історії видавничого бізнесу.
The article analyzes the role of publishing in the formation of national consciousness XV– XVI centuries. The author demonstrates selective historical facts that occurred in publishing in general and in particular starts publishing business, which directly influenced the formation of national consciousness. Placed review will detail the historical processes XV–XVI centuries in studying the history of publishing history and publishing business.
Опис: Галузь знань: "Гуманітарні науки".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43036
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0-2.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.