Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43036
Название: Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд XV–XVI століть
Авторы: Ярошенко, Роман Васильович
Ключевые слова: видавнича справа
національна свідомість
вплив
книга
видавничий бізнес
publishing
national consciousness
the impact
the book publishing business
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво "Білий Тигр"
Библиографическое описание: Ярошенко Р.В. Видавнича справа в контексті формування національної свідомості: огляд XV–XVI століть / Українське слово і сучасність / К.: ТОВ "Видавництво "Білий тигр", 2017. – Випуск 3. – 13 – 20 с.
Серия/номер: 3;
Краткий осмотр (реферат): Устатті здійснено аналіз ролі видавничої справи в процесі формування національної свідомості XV–XVI століть. Автор демонструє вибіркові історичні факти, що відбувалися у видавничій справі загалом та початках видавничого бізнесу зокрема, які безпосередньо впливали на формування національної свідомості. Здійснений огляд допоможе деталізувати історичні процеси XV–XVI століть при вивченні історії видавничої справи та історії видавничого бізнесу.
The article analyzes the role of publishing in the formation of national consciousness XV– XVI centuries. The author demonstrates selective historical facts that occurred in publishing in general and in particular starts publishing business, which directly influenced the formation of national consciousness. Placed review will detail the historical processes XV–XVI centuries in studying the history of publishing history and publishing business.
Описание: Галузь знань: "Гуманітарні науки".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43036
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0-2.pdf2.61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.