Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953
Назва: Нейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів
Інші назви: Нейромаркетинг - как новейший метод нетрадиционного влияния на поведение потребителей
Neuromarketing - as the latest method of non-traditional influence on consumer behavior
Автори: Беркова, Оксана Петрівна
Беркова, Оксана Петровна
Berkova, Oksana Petrovna
Ключові слова: нейромаркетинг
комунікаційні технології
поведінка споживача
сучасні інструменти маркетингу
нейромаркетинг
коммуникационные технологии
поведение потребителя
современные инструменты маркетинга
neuromarketing
communication technologies
consumer behavior
modern marketing tools
Дата публікації: 2019
Видавництво: Международный научный центр развития науки и технологий
Бібліографічний опис: Беркова О.П. Нейромаркетинг - як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів/ О.П. Беркова, А.В. Коваленко, О.О. Пустова // Актуальні проблеми сучасної науки: Зб. наук. праць XLIV Міжнародної науково – практичної конференції (30 жовтня 2019 р.). – Харків – Вена – Берлін- Астана, 2019. – С. 53-56.
Короткий огляд (реферат): В статті має місце розгляд дослідження зростання попиту на нетрадиційні методи впливу на поведінку споживачів, а саме малодосліджений напрямок — нейромаркетинг. Прослідковується становлення та розвиток нейромаркетингової концепції та ставлення до неї науковців. Детально розглянуто кожну сферу застосування нейромаркетингу в сучасних умовах .
В статье имеет место рассмотрение исследования роста спроса на нетрадиционные методы воздействия на поведение потребителей, а именно малоисследованное направление - нейромаркетинг. Прослеживается становление и развитие нейромаркетинговой концепции и отношения к ней ученых. Детально рассмотрена каждая сфера применения нейромаркетинга в современных условиях.
The article examines the study of growing demand for non-traditional methods of influencing consumer behavior, namely the little-studied area - neuromarketing. The formation and development of the neuromarketing concept and the attitude of scientists to it are traced. Each sphere of application of neuromarketing in modern conditions is considered in detail.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15737210362061 Б.pdf208.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.