Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеркова, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorБеркова, Оксана Петровна-
dc.contributor.authorBerkova, Oksana Petrovna-
dc.date.accessioned2020-05-21T15:15:22Z-
dc.date.available2020-05-21T15:15:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБеркова О.П. Нейромаркетинг - як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів/ О.П. Беркова, А.В. Коваленко, О.О. Пустова // Актуальні проблеми сучасної науки: Зб. наук. праць XLIV Міжнародної науково – практичної конференції (30 жовтня 2019 р.). – Харків – Вена – Берлін- Астана, 2019. – С. 53-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953-
dc.description.abstractВ статті має місце розгляд дослідження зростання попиту на нетрадиційні методи впливу на поведінку споживачів, а саме малодосліджений напрямок — нейромаркетинг. Прослідковується становлення та розвиток нейромаркетингової концепції та ставлення до неї науковців. Детально розглянуто кожну сферу застосування нейромаркетингу в сучасних умовах .uk_UA
dc.description.abstractВ статье имеет место рассмотрение исследования роста спроса на нетрадиционные методы воздействия на поведение потребителей, а именно малоисследованное направление - нейромаркетинг. Прослеживается становление и развитие нейромаркетинговой концепции и отношения к ней ученых. Детально рассмотрена каждая сфера применения нейромаркетинга в современных условиях.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the study of growing demand for non-traditional methods of influencing consumer behavior, namely the little-studied area - neuromarketing. The formation and development of the neuromarketing concept and the attitude of scientists to it are traced. Each sphere of application of neuromarketing in modern conditions is considered in detail.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМеждународный научный центр развития науки и технологийuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectсучасні інструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectкоммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectповедение потребителяuk_UA
dc.subjectсовременные инструменты маркетингаuk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjectcommunication technologiesuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectmodern marketing toolsuk_UA
dc.titleНейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачівuk_UA
dc.title.alternativeНейромаркетинг - как новейший метод нетрадиционного влияния на поведение потребителейuk_UA
dc.title.alternativeNeuromarketing - as the latest method of non-traditional influence on consumer behavioruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc20uk_UA
dc.subject.udc001uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15737210362061 Б.pdf208.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.