Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
Назва: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Інші назви: Учебно-методический комплекс дисциплины "Реклама в международном бизнесе"
Educational and methodical complex of discipline "Advertising in international business"
Автори: Балабанова, Галина Петрівна
Ключові слова: реклама
рекламна діяльність
рекламна стратегія
міжнародна рекламна діяльність
рекламна кампанія
рекламні послуги
Дата публікації: 2018
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі.
This discipline is the theoretical basis of the set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international business. Mastering this discipline will provide an opportunity to methodologically substantiate and systematically organize the theoretical ideas of the specialist about advertising as a type of information activity required by the business entity for the development of international business. The purpose of teaching the discipline is to identify and disclose theoretical and applied aspects of advertising in international business.
Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формируют международный профиль специалиста в области международного бизнеса. Усвоения данной дисциплины позволит методологически обосновать и системно упорядочить теоретические представления специалиста о рекламе как вид информационной деятельности, необходимой субъекту предпринимательской деятельности для развития международного бизнеса. Цель преподавания учебной дисциплины состоит в выявлении и раскрытии теоретических и прикладных аспектов рекламной деятельности в международном бизнесе.
Опис: Галузь знань: «Соціальні та поведінкові науки» Спеціальність: «Міжнародні економічні відносини» Освітньо-професійна програма: «Міжнародний бізнес»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні комплекси дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01_РМБ_НП.docНавчальна програма2.36 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
02_РМБ_РНП.docРобоча навчальна програма2.42 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Титулки РвМБ.docx2.6 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
16_РвМБ_ЕБ.docx62.78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
12_РвМБ_Т.docx20.23 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
11_РвМБ_МР_ПРЗ.doc71 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
10_РвМБ_МР_СРС.docx15.8 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
06_РвМБ_КЛ.doc582.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.