Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
Название: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Другие названия: Учебно-методический комплекс дисциплины "Реклама в международном бизнесе"
Educational and methodical complex of discipline "Advertising in international business"
Авторы: Балабанова, Галина Петрівна
Ключевые слова: реклама
рекламна діяльність
рекламна стратегія
міжнародна рекламна діяльність
рекламна кампанія
рекламні послуги
Дата публикации: 2018
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі.
This discipline is the theoretical basis of the set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international business. Mastering this discipline will provide an opportunity to methodologically substantiate and systematically organize the theoretical ideas of the specialist about advertising as a type of information activity required by the business entity for the development of international business. The purpose of teaching the discipline is to identify and disclose theoretical and applied aspects of advertising in international business.
Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формируют международный профиль специалиста в области международного бизнеса. Усвоения данной дисциплины позволит методологически обосновать и системно упорядочить теоретические представления специалиста о рекламе как вид информационной деятельности, необходимой субъекту предпринимательской деятельности для развития международного бизнеса. Цель преподавания учебной дисциплины состоит в выявлении и раскрытии теоретических и прикладных аспектов рекламной деятельности в международном бизнесе.
Описание: Галузь знань: «Соціальні та поведінкові науки» Спеціальність: «Міжнародні економічні відносини» Освітньо-професійна програма: «Міжнародний бізнес»
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
Располагается в коллекциях:Навчально - методичні комплекси дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
01_РМБ_НП.docНавчальна програма2.36 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
02_РМБ_РНП.docРобоча навчальна програма2.42 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
Титулки РвМБ.docx2.6 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
16_РвМБ_ЕБ.docx62.78 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
12_РвМБ_Т.docx20.23 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
11_РвМБ_МР_ПРЗ.doc71 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
10_РвМБ_МР_СРС.docx15.8 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
06_РвМБ_КЛ.doc582.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.