Promoting digital literacy in the language classroom

No Thumbnail Available

Date

2019-06

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

The article deals with promoting digital literacy in the language classroom. It also analyzes international standards, European Frameworks of digital competence and summarizes the criteria for definition and assessment of digital competence among university students.
Стаття присвячена проблемі формування комп'ютерної грамотністі на практичних заняттях з мови. Проаналізовано міжнародні стандарти, європейські рамки цифрових компетентностей та узагальнено критерії до визначення та оцінювання цифрової компетентності у студентів.
Статья посвящена проблеме формирования компьютерной грамотности на практических занятиях по языку. Проанализированы международные стандарты, европейские рамки цифровых компетентностей и обобщены критерии для определения и оценивания цифровой компетентности у студентов.

Description

Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і виклики для вищої школи

Keywords

digital literacy, blockchain, language class, digital competence, комп'ютерна грамотність, блокчейн, практичне заняття з мови, цифрова компетентність, компьютерная грамотность, блокчейн, практическое занятие по языку, цифровая компетентность

Citation

Слобоженко Р. А., Бєлканія Н.В. Promoting digital literacy in the language classroom // Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і виклики для вищої школи: Міжнародна науково-практична конференція, 7 червня 2019 р. / За заг. ред. М.П. Висоцької, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної: тези доп. – К.: ФМВ, НАУ, 2019. – 345 с. – С. 118-122.