Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
Назва: Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців
Автори: Побережна, Вікторія
Коваль, Світлана
Ключові слова: комерціалізація
національна ідентичність
корінні американці
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Талком, Київ
Бібліографічний опис: Побережна В.О. Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців/Побережна В.О.// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком , 2019. - С.175-176
Короткий огляд (реферат): Говорячи про сприйняття індіанських культур у сучасному американському суспільстві не можна оминути таке явище як прагнення до комерціалізації корінних жителів континенту будь-яким коштом. Важливе місце тут посідають стереотипізація, коли до Іншого ставляться як до товару, що добре продається і приносить матеріальний зиск. У такий спосіб відбувається не викорінення іншого з-поміж свого, а свідоме подолання інакшості, її нівелювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
ISBN: 978-617-7685-68-4
Розташовується у зібраннях:Національна ідентичність в мові і культурі. XII Міжнародна конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Побережна19.pdf935.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.