Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
Название: Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців
Авторы: Побережна, Вікторія
Коваль, Світлана
Ключевые слова: комерціалізація
національна ідентичність
корінні американці
Дата публикации: мая-2019
Издательство: Талком, Київ
Библиографическое описание: Побережна В.О. Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців/Побережна В.О.// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком , 2019. - С.175-176
Краткий осмотр (реферат): Говорячи про сприйняття індіанських культур у сучасному американському суспільстві не можна оминути таке явище як прагнення до комерціалізації корінних жителів континенту будь-яким коштом. Важливе місце тут посідають стереотипізація, коли до Іншого ставляться як до товару, що добре продається і приносить матеріальний зиск. У такий спосіб відбувається не викорінення іншого з-поміж свого, а свідоме подолання інакшості, її нівелювання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
ISBN: 978-617-7685-68-4
Располагается в коллекциях:Національна ідентичність в мові і культурі. XII Міжнародна конференція

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Побережна19.pdf935.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.