Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42190
Назва: Етапи створення людино-орієнтованого дизайну
Автори: Ус, Вікторія Феліксівна
Мінчук, Марина Юріївна
Ключові слова: людино-орієнтований дизайн
дизайн мислення
емпатія
зона дизайн-спринта
когнітивність
концепція
прототипіювання
консалтінг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний Університет
Бібліографічний опис: Ус В.Ф. Етапи створення людино-орієнтованого дизайну/ М.Ю. Мінчук// Теорія та практика дизайну:зб.наукових праць/ Технічна естетика.К.:Компринт, 2019.Вип.16.С147-156.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано головні принципи створення людино-орієнтованого дизайну, а саме занурення, емпатія і спільна робота з майбутнім користувачем продукту чи послуги. Розглянуто складову методу – дизайн-мислення, тобто, як мислення й опрацювання ідеї, допомагає в створенні нових проектів, що орієнтовані на людину. Відображено процес - завдання якого є зрозуміти користувача та його проблеми, створити та перевірити припущення, на цьому тлі, змінити постановку проблеми та віднайти альтернативні стратегії та рішення. Доведено, що людино-орієнтований дизайн набуває актуальності в сьогоденні та виявлено якісний вплив цього методу при вирішені проблем користувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42190
DOI: 10.18372/2415-8151.16.14340
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14340-37402-1-PB.pdf654.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.