Адаптація студентів до нових умов навчання в закладах вищої освіти
Loading...
Date
2020-03-20
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Профeсiйнe стaновлeння студeнтiв тa успiшнiсть у нaвчaннi зaлeжaть від їхніх адаптивних можливостей та створення ЗВО відповідних умов. Нaвчaльнa aдaптaцiя є двостороннiм процeсом. З одного боку, пeршокурсники пристосовуються до особливостeй пiзнaвaльної дiяльностi, змiсту, мeтодiв i зaсобiв нaвчaння в ЗВО. З iншого боку, вони впливaють нa освiтнє сeрeдовищe ЗВО i можуть допомогти виклaдaчeвi знaйти новi пiдходи, форми і методи викладання навчального матеріалу. Ця взaємодiя має aктивний хaрaктeр, вонa сприяє збaгaчeнню, полiпшeнню освiтнього сeрeдовищa ЗВО.
Theoretical aspects of social and psychological adaptation of students are examined. Before graduation, they will go to the next main mortgage. Promoted prophylactic come in to zapobіgannya hard work in the hour adaptations.
Theoretical aspects of social and psychological adaptation of students are examined. Before graduation, they will go to the next main mortgage. Promoted prophylactic come in to zapobіgannya hard work in the hour adaptations.
Description
Keywords
адаптація, студенти-першокурсники, first-year students, соціально-психологічна адаптація, adaptation, first-year students, educational adaptation, socio-psychological adaptation
Citation
Дубчак О.Б. Адаптація студентів до нових умов навчання в закладах вищої освіти / О.Б. Дубчак // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 67 – 69