Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41126
Назва: Удосконалення імпортної діяльності підприємства
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Бровко, Михайло Романович
Белявский, Валентин Николаевич
Бровко, Михаил Романович
Bilyavsky, Valentyn
Brovko, Mykhajlo
Ключові слова: глобалізація
імпортна діяльнысть
конкурентоспроможнысть підприємства
прямий імпорт
непрямий імпорт
світовий ринок
Дата публікації: 18-гру-2019
Видавництво: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій
Бібліографічний опис: Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. — С. 26–30.
Короткий огляд (реферат): З розвитком глобалізації та поглибленням міжнародних відносин дедалі більше уваги приділяється зовнішньоекономічним процесам. Поняття зовнішньоекономічної діяльності є складним та включає в себе досить велику кількість складових, вимагає здійснення трудомістких торгово-економічних операцій. У більшій мірі розвиток підприємства визначається ступенем його залученості до міжнародних процесів, тому виникає об`єктивна необхідність їх вивчення та дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41126
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференція-сторінки-26-30.pdfТези, подані у видавництво1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.