Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41126
Title: Удосконалення імпортної діяльності підприємства
Authors: Білявський, Валентин Миколайович
Бровко, Михайло Романович
Белявский, Валентин Николаевич
Бровко, Михаил Романович
Bilyavsky, Valentyn
Brovko, Mykhajlo
Keywords: глобалізація
імпортна діяльнысть
конкурентоспроможнысть підприємства
прямий імпорт
непрямий імпорт
світовий ринок
Issue Date: 18-Dec-2019
Publisher: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій
Citation: Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019. — С. 26–30.
Abstract: З розвитком глобалізації та поглибленням міжнародних відносин дедалі більше уваги приділяється зовнішньоекономічним процесам. Поняття зовнішньоекономічної діяльності є складним та включає в себе досить велику кількість складових, вимагає здійснення трудомістких торгово-економічних операцій. У більшій мірі розвиток підприємства визначається ступенем його залученості до міжнародних процесів, тому виникає об`єктивна необхідність їх вивчення та дослідження.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41126
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференція-сторінки-26-30.pdfТези, подані у видавництво1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.