Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40906
Назва: Комунікативний процес в соціальній сфері. Соціальна реклама: технології та тенденції розвитку в Україні
Автори: Блінов, Олег Анатолійович
Іванова, Євгенія Олександрівна
Ключові слова: комунікація
соціальна реклама
Дата публікації: 2014
Видавництво: НАУ
Бібліографічний опис: Блінов О. А., Іванова Є. О. Комунікативний процес в соціальній сфері. Соціальна реклама: технології та тенденції розвитку в Україні / О. А. Блінов, Є. О. Іванова // Соціальна робота в Україні: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – К., 2014. – №3–4. – С. 55–61.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання комунікативного процесу в соціальній сфері, а також аналізується один із нових методів відновлення соціальних зв’язків – соціальна реклама, що окрім інформаційної функції, виконує адаптивну і виховну функції. Визначено технології та тенденції розвитку соціальної реклами в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40906
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.