Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлінов, Олег Анатолійович-
dc.contributor.authorІванова, Євгенія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-01-17T08:36:30Z-
dc.date.available2020-01-17T08:36:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБлінов О. А., Іванова Є. О. Комунікативний процес в соціальній сфері. Соціальна реклама: технології та тенденції розвитку в Україні / О. А. Блінов, Є. О. Іванова // Соціальна робота в Україні: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – К., 2014. – №3–4. – С. 55–61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40906-
dc.description.abstractУ статті розкрито питання комунікативного процесу в соціальній сфері, а також аналізується один із нових методів відновлення соціальних зв’язків – соціальна реклама, що окрім інформаційної функції, виконує адаптивну і виховну функції. Визначено технології та тенденції розвитку соціальної реклами в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНАУuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.titleКомунікативний процес в соціальній сфері. Соціальна реклама: технології та тенденції розвитку в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.774(477)(045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.