Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондар, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorBondar, Ludmila-
dc.contributor.authorЛитвинчук, Наталя Борисівна-
dc.contributor.authorLytvynchuk, Natalia-
dc.date.accessioned2019-12-30T11:24:38Z-
dc.date.available2019-12-30T11:24:38Z-
dc.date.issued2019-11-21-
dc.identifier.citationБондар Л.В. Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі / Л.В. Бондар, Н.Б. Литвинчук // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2019. – С. 130 – 134.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7832-07-1-
dc.identifier.otherП86-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837-
dc.description.abstractПитання психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі є актуальним та важливим. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності та вихованню студента як суб’єкта діяльності. Вивчено питання чинників, що впливають на адаптацію студентів-першокурсників та зумовлюють показники адаптованості. Отже, у вищому навчальному закладі має бути побудована така система організації навчального процесу, яка б забезпечувала ефективну адаптацію студентів до навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe issue of psychological and pedagogical adaptation of first-year students to higher education is relative and important. Successful adaptation contributes to the development of a student’s personality, the education of a student as a subject of activity, and establishes educational and cognitive interests as motives of education. The factors that influence the adaptation of first-year students and determine adaptability indicators are examined. The results of this process determine that a higher education institution should have a system in place that organizes the educational process to ensure the effective adaptation of students to learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectадаптація студентів-першокурсниківuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectадаптованістьuk_UA
dc.subjectтруднощі адаптаціїuk_UA
dc.subjectуспішність адаптації студентівuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладіuk_UA
dc.title.alternativePsychological and pedagogical conditions of adaptation of first-year students to conditions of study in a higher educational institutionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.lbc88.Зя43-
dc.subject.udc159.922(082)-
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондар, Литвинчук.pdf275.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.