Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Людмила Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Bondar, Ludmila | - |
dc.contributor.author | Литвинчук, Наталя Борисівна | - |
dc.contributor.author | Lytvynchuk, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-30T11:24:38Z | - |
dc.date.available | 2019-12-30T11:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2019-11-21 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Л.В. Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі / Л.В. Бондар, Н.Б. Литвинчук // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2019. – С. 130 – 134. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7832-07-1 | - |
dc.identifier.other | П86 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837 | - |
dc.description.abstract | Питання психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі є актуальним та важливим. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності та вихованню студента як суб’єкта діяльності. Вивчено питання чинників, що впливають на адаптацію студентів-першокурсників та зумовлюють показники адаптованості. Отже, у вищому навчальному закладі має бути побудована така система організації навчального процесу, яка б забезпечувала ефективну адаптацію студентів до навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | The issue of psychological and pedagogical adaptation of first-year students to higher education is relative and important. Successful adaptation contributes to the development of a student’s personality, the education of a student as a subject of activity, and establishes educational and cognitive interests as motives of education. The factors that influence the adaptation of first-year students and determine adaptability indicators are examined. The results of this process determine that a higher education institution should have a system in place that organizes the educational process to ensure the effective adaptation of students to learning. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | адаптація студентів-першокурсників | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптованість | uk_UA |
dc.subject | труднощі адаптації | uk_UA |
dc.subject | успішність адаптації студентів | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical conditions of adaptation of first-year students to conditions of study in a higher educational institution | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.lbc | 88.Зя43 | - |
dc.subject.udc | 159.922(082) | - |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондар, Литвинчук.pdf | 275.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.