Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837
Назва: Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions of adaptation of first-year students to conditions of study in a higher educational institution
Автори: Бондар, Людмила Вікторівна
Bondar, Ludmila
Литвинчук, Наталя Борисівна
Lytvynchuk, Natalia
Ключові слова: адаптація студентів-першокурсників
психолого-педагогічна адаптація
адаптованість
труднощі адаптації
успішність адаптації студентів
Дата публікації: 21-лис-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бондар Л.В. Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі / Л.В. Бондар, Н.Б. Литвинчук // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2019. – С. 130 – 134.
Короткий огляд (реферат): Питання психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі є актуальним та важливим. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності та вихованню студента як суб’єкта діяльності. Вивчено питання чинників, що впливають на адаптацію студентів-першокурсників та зумовлюють показники адаптованості. Отже, у вищому навчальному закладі має бути побудована така система організації навчального процесу, яка б забезпечувала ефективну адаптацію студентів до навчання.
The issue of psychological and pedagogical adaptation of first-year students to higher education is relative and important. Successful adaptation contributes to the development of a student’s personality, the education of a student as a subject of activity, and establishes educational and cognitive interests as motives of education. The factors that influence the adaptation of first-year students and determine adaptability indicators are examined. The results of this process determine that a higher education institution should have a system in place that organizes the educational process to ensure the effective adaptation of students to learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837
ISBN: 978-617-7832-07-1
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар, Литвинчук.pdf275.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.