Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40742
Назва: Психологія ділового спілкування
Інші назви: Психология делового общения
Psychology of business communication
Автори: Барановська, Лілія Володимирівна
Глушаниця, Наталія Вікторівна
Барановская, Лилия Владимировна
Глушаница, Наталия Викторовна
Baranovska, Liliya
Glushanytsya, Natalia
Ключові слова: ділове спілкування
комунікація
інтеракція
комунікативна позиція
комунікативна рівновага
ділові конфлікти
вербальні засоби спілкування
невербальні засоби
business communication
communication
interaction
communicatiive position
communicative equilibrium
verbal means of communication
nonverbal means of communication
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Барановська Л.В., Глушаниця Н.В. Психологія ділового спілкування: навчальний посібник / Л.В. Барановська, Н.В. Глушаниця. – Київ: НАУ, 2016. – 248 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику обґрунтовано психологічні засади організації ділового спілкування у діловій сфері. Приділено увагу визначенню ключових понять з проблеми ділового спілкування, виявленню особливостей впливу вербальних та невербальних засобів на його ефективність, вибору методів та стратегій конструктивного регулювання професійних конфліктів. Уточнено специфіку ділової комунікативної культури народів світу. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр, а також для всіх, хто прагне підвищити рівень своєї професійно-комунікативної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40742
ISSN: 978-966-932-009-4
Розташовується у зібраннях:Підручники та посібники кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.