Необхідність критичного мислення в контексті нової освітньої парадигми

No Thumbnail Available

Date

2019-04

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Світові виміри освітніх тенденцій. Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф, 17 квітня 2019 р. : тези доп. – К.: НАУ, 2019. С. 3– 4.

Abstract

У тезах розглянуто різні інтерпретації терміну «критичне мислення» (КМ), завдання розвитку КМ у студентської молоді, закцентовано увагу на необхідності вивчення зарубіжного досвіду щодо особливостей й методів розвитку КМ. Виявлено низку суперечностей, з приводу яких і сьогодні не досягнуто консенсусу щодо сутності КМ.

Description

Keywords

критичне мислення, студентська молодь, засоби формування критичного мислення

Citation