Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39230
Title: | Стилі педагогічного спілкування що сприяють подоланню когнітивної ригідності у студентів |
Authors: | Фролов, Ігор Михайлович |
Keywords: | ригідність комунікативна компетентність педагогічне спілкування стилі педагогічного спілкування педагогічна діяльність авторитарний стиль демократичний стиль ліберальний стиль |
Issue Date: | 1-Apr-2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 327-328 |
Abstract: | Ригідність в психології – це особливість психіки людини, при якій спостерігається ускладненість або нездатність до зміни наміченої програми діяльності, в умовах, коли об’єктивні причини вимагають її перебудови, нездатність адаптуватися до нових умов навколишнього середовища [1]. У студентів ригідність проявляється: у відсутності бажання приймати активну участь під час заняття (як правило демонстративно), фіксувати увагу на темі, сприймати нові знання й формувати нові уявлення, у не готовності змінювати звичний ритм навчання. У процесі педагогічного спілкування викладач прямо або опосередковано здійснює свої соціально-рольові та функціональні обов'язки по керівництву навчальним та виховним процесами. До складу завдань, що постають перед педагогом, входить організація ефективного спілкування з метою подолання ригідності, що, в свою чергу, вимагає наявності сформованої професійної комунікативної компетентності |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39230 |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фролов .pdf | 200.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.