Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38924
Назва: Особливості психологічного консультування шкільного психолога
Автори: Губицька, Аліса Олександрівна
Ключові слова: консультування психолога
шкільний психолог
психологічна служба школи
психологічна допомога дітям
виховний процес
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 287-289
Короткий огляд (реферат): Професійна діяльність практичного психолога має ряд особливостей в роботі з молодшими школярами. Консультаційна практика дітей віком від 6 до 10 років має власну специфіку, значно різниться від роботи із дошкільниками та дітей доросліших за віком. По-перше, головні причини проблем у школярів з'являються внаслідок неправильного виховання батьками, а також при наявності психологічних проблем у батьків (неправильна поведінка, неврози, психічні хвороби), які можуть переноситися на дитину. По-друге, консультування дітей повинне проводитися у присутності батьків, іноді – вчителя, що вимагає від психолога більш об'єктивної діагностики, використання основних та додаткових методів діагностики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38924
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губицька А .pdf181.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.