Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38702
Назва: Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення
Автори: Смерічевська, Світлана Василівна
Маловичко, Світлана Вікторівна
Жаболенко, Марина Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
логістика
стратегічний маркетинг
стратегічна логістика
концепції маркетингу та логістики
маркетинг відносин
стратегії сегментації та позиціонування
конкурентні стратегії
стратегічний маркетинговий аналіз
споживча цінність
логістичні системи
логістичне обслуговування
функціональна логістика
логістичний менеджмент
управління ланцюгами поставок
ефективність логістичної діяльності
ризики в управління ланцюгами поставок
безпека ланцюгів поставок
Дата публікації: 2013
Видавництво: Львів : "Магнолія-2006"
Серія/номер: УДК 339.138(075.8);ББК65.291.3я73
С50;
Короткий огляд (реферат): Матеріал у навчальному посібнику структурований та систематизований згідно з сучасними концепціями маркетингу та логістики відповідно до алгоритму прийняття стратегічних управлінських рішень. Процеси інтеграції маркетингу та логістики набувають особливої актуальності в умовах розвинених ринкових відносин та сприяють забезпеченню ефективної взаємодії двох управлінських концепцій, які доповнюють одна одну. Взаємодія маркетингу - як концепції управління, орієнтованої на ринок, і логістики - як концепції управління, орієнтованої на потік, створює можливості підвищення матеріальної, економічної та інформаційної корисності й цінності продукту (послуги) для споживача або клієнта. Особлива увага авторами посібника приділяється концепції маркетингу відносин, методології формування споживчої та логістичної цінності товару (послуги). Розглянуті деякі секрети використання на практиці методологічного інструментарії маркетингового аналізу та логістичного аудиту стратегічних позицій підприємства. Викладені основні положення й особливості методології формування ефективних маркетингових та логістичних стратегій. Даються рекомендації з методології оцінки та мінімізації ризиків в процесі управління ланцюгами поставок. Подання навчального матеріалу у вигляді таблиць, схем та рисунків допоможе студентам і фахівцям зосередити увагу на найважливіших аспектах формування маркетингового та логістичного стратегічного мислення, розібратися в багатьох складних проблемах, що виникають на практиці в умовах ринкової економіки та усвідомити глибинні процеси, які визначають успіх розвитку конкретного бізнесу. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам ВНЗ управлінських, економічних та інженерних спеціальностей. Книга буде корисною також керівникам підприємств і спеціалістам-практикам і взагалі усим тим, хто цікавиться теорією і практикою сучасного менеджменту, маркетингу та логістики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38702
ISSN: 978-617-574-085-9
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг і логістика_НП_під ред.Смерічевської С.В..pdf119.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.