Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевська, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorМаловичко, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorЖаболенко, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-20T07:13:12Z-
dc.date.available2019-05-20T07:13:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn978-617-574-085-9-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38702-
dc.description.abstractМатеріал у навчальному посібнику структурований та систематизований згідно з сучасними концепціями маркетингу та логістики відповідно до алгоритму прийняття стратегічних управлінських рішень. Процеси інтеграції маркетингу та логістики набувають особливої актуальності в умовах розвинених ринкових відносин та сприяють забезпеченню ефективної взаємодії двох управлінських концепцій, які доповнюють одна одну. Взаємодія маркетингу - як концепції управління, орієнтованої на ринок, і логістики - як концепції управління, орієнтованої на потік, створює можливості підвищення матеріальної, економічної та інформаційної корисності й цінності продукту (послуги) для споживача або клієнта. Особлива увага авторами посібника приділяється концепції маркетингу відносин, методології формування споживчої та логістичної цінності товару (послуги). Розглянуті деякі секрети використання на практиці методологічного інструментарії маркетингового аналізу та логістичного аудиту стратегічних позицій підприємства. Викладені основні положення й особливості методології формування ефективних маркетингових та логістичних стратегій. Даються рекомендації з методології оцінки та мінімізації ризиків в процесі управління ланцюгами поставок. Подання навчального матеріалу у вигляді таблиць, схем та рисунків допоможе студентам і фахівцям зосередити увагу на найважливіших аспектах формування маркетингового та логістичного стратегічного мислення, розібратися в багатьох складних проблемах, що виникають на практиці в умовах ринкової економіки та усвідомити глибинні процеси, які визначають успіх розвитку конкретного бізнесу. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам ВНЗ управлінських, економічних та інженерних спеціальностей. Книга буде корисною також керівникам підприємств і спеціалістам-практикам і взагалі усим тим, хто цікавиться теорією і практикою сучасного менеджменту, маркетингу та логістики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвів : "Магнолія-2006"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 339.138(075.8);ББК65.291.3я73-
dc.relation.ispartofseriesС50;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегічна логістикаuk_UA
dc.subjectконцепції маркетингу та логістикиuk_UA
dc.subjectмаркетинг відносинuk_UA
dc.subjectстратегії сегментації та позиціонуванняuk_UA
dc.subjectконкурентні стратегіїuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectлогістичні системиuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectфункціональна логістикаuk_UA
dc.subjectлогістичний менеджментuk_UA
dc.subjectуправління ланцюгами поставокuk_UA
dc.subjectефективність логістичної діяльностіuk_UA
dc.subjectризики в управління ланцюгами поставокuk_UA
dc.subjectбезпека ланцюгів поставокuk_UA
dc.titleМаркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішенняuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.specialityмаркетинг і логістикаuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.