Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38503
Назва: Вплив освітньо-інформаційного середовища на професійну підготовку фахівців з маркетингу у колледжах
Автори: Селезень, Ганна Василівна
Ключові слова: освітньо-професійне середовище
фахівці з маркетингу
маркетинг
маркетолог
конкурентноздатність
професійна підготовка маркетолога
Дата публікації: 22-бер-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Селезень Г.В. Вплив освітньо-інформаційного середовища на професійну підготовку фахівців з маркетингу у колледжах. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: матеріали VІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Київ, 2019. С. 130-131
Короткий огляд (реферат): Приєднання України до Болонського процесу дало можливість здійснювати структурні перетворення вищої школи за узгодженою системою стандартів, принципів, вимог, критеріїв, що сприяло розкриттю можливостей для майбутнього фахівця бути частиною європейського освітянського і наукового простору, що зумовило проблеми професійної підготовки фахівців ХХІ століття, здатних на сучасно-інформаційному рівні розв’язувати складні проблеми розбудови демократичної держави. За таких умов важливого значення набуває саме маркетингова складова конкурентоспроможності України. Велика кількість навчальних закладів України здійснюють підготовку майбутніх фахівців з маркетингу, однак перед закладами вищої освіти стоїть важливе завдання – підготовка конкурентоздатних фахівців на сучасному ринку праці, які спроможні після здобутої освіти працювати за фахом. Це зумовлює необхідність здійснення порівняльного аналізу особливостей і тенденцій у діяльності навчальних закладів зарубіжних країнах світу та України для активного пошуку нових педагогічних підходів та технологій до організації навчального процесу, удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців, пошуку нових форм і методів навчання, які б забезпечували не тільки високий розвиток професіоналізму, а й оптимальний особистісний розвиток фахівців з маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38503
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезень Г. В..pdf354.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.